Weightloss Journey + Mealplanning #4


Na een week te hebben overgeslagen is het weer tijd voor een nieuwe update voor mijn afval doel van van dit jaar! Ook zal ik de mealplanning in deze updates plaatsen dus ben je benieuwd of ik ben afgevallen en wat we eten deze aankomende week, lees dan zeker verder.

Eerst maar het afvallen, nou ik moet helaas bekennen dat ik weer terug ben bij af waar ik op 1 januari mee begon. De afgelopen week toch in de mist gegaan met tussendoor veel snoepen, weinig drinken, maar wel veel beweging gehad door mijn werk en ook thuis lekker bezig te zijn geweest. Ik denk dat het echt aan de tussendoortjes heeft gelegen deze week, dus daar moet ik weer goed op letten dat dat niet te veel wordt.

Dus we beginnen eigenlijk gewoon weer opnieuw, wat het gemiddelde per maand wel omhoog zet natuurlijk, maar we gaan gewoon door! De aanhouder wint zullen we maar hopen toch?!

Wat we eten deze week
Ontbijt: Ik ga weer eens ontbijten met vanille yoghurt
Lunch: Op werkdagen eet ik twee boterhammen met kaas en een kopje cup a soup en thuis banaan/ei pannekoekjes
Diner
Za – Patat met gyros
Zo – Aardappelen, spinazie, vissticks
Ma – Macaroni
Di – Chicken Tonight
Wo – Aardappelen, bonen, slavink
Do – Aardappelen, bloemkool, schnitzel
Vr – Patat met een snack

Zoals je ziet eten wij op maandag, dinsdag en vrijdag makkelijk omdat ik die dagen werk en als ik thuis kom eigenlijk niet zo veel zin meer in heb om iets te maken waar moeite voor nodig is haha. Ik hoop dat ik volgende week weer met een wat beter resultaat kom en er dan een dalende lijn van kan gaan maken… Tips zijn natuurlijk altijd welkom.

Wat staat er deze week bij jullie op het menu?

2 thoughts on “Weightloss Journey + Mealplanning #4

  1. Als ik je echt een goeie tip mag geven: voer je maaltijden eens in in de Eetmeter app. Dan zie je hoeveel calorieën je binnenkrijgt en dat kan heel verhelderend werken. Niet dat je dan maar ineens heel weinig mag eten, maar als je weet hoevel caloriën je nodig hebt met je lichaamslengte, gewicht en bewegingspatroon, dan wordt het makkelijker om te kiezen voor bepaalde hapjes. Of juist niet. Of dan toch maar een kleiner portie.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *